12 grudnia 2024

Weźmy czynny udział w Dniach Gminy Tarnowo Podgórne 2024

Dni Gminy Tarnowo Podgórne 2025

Biuro Komunikacji Społecznej i Promocji Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne informuje, że tegoroczne Dni Gminy Tarnowo Podgórne odbędą się w dniach 7-9 czerwca 2024, tradycyjnie w Parku 700-lecia w Tarnowie Podgórnym. Gmina wobec tego już teraz zaprasza osoby i firmy do współpracy przy organizacji miasteczka festynowego z okazji imienin naszej Gminy, zgodnie z wzorem lat ubiegłych.

Wstępny program godzinowy wydarzenia:

  • piątek (7 czerwca) od godz. 15:00 do 23:55,
  • sobota (8 czerwca) od godz. 15:00 do 23:55,
  • niedziela (9 czerwca) od godz. 12:00 do 18:00.

Więcej informacji odnośnie do programu wydarzenia, a także artystów udziela Biuro Komunikacji Społecznej i Promocji Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne pod adresem mailowym j.zachcial@tarnowo-podgorne.pl lub telefonicznie pod numerem 692491437 (osoba do kontaktu: Jakub Zachciał).

Jak złożyć swoją ofertę?

Oferty na każdą ze stref (strefę gastronomiczną / strefę rozrywki) możemy złożyć do 31 stycznia 2024 (środa) do godz. 12:00 (liczy się data wpływu).

Możliwości składania ofert:

  • osobiście w Wydziale Obsługi Klienta i Informacji Publicznej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne;
  • za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Urząd Gminy Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, z dopiskiem „konkurs ofert DGTP 2024”;
  • wysyłając meila na adres j.zachcial@tarnowo-podgorne.pl.

Gmina Tarnowo Podgórne czeka wyłącznie na oferty podmiotów, które chcą podjąć się organizacji stref – osobno strefy gastronomicznej oraz osobno strefy rozrywki – każda osobno!

Strefa gastronomiczna

Jeśli chcemy być częścią wyjątkowego wydarzenia i zorganizować strefę gastronomiczną, musimy respektować zasady organizatora strefy oraz zapoznać się z informacjami odnośnie do tego, co powinna zawierać taka oferta.

Organizator miasteczka festynowego będzie odpowiedzialny za:

  • rozlokowanie, zorganizowanie oraz umieszczenie stanowisk gastronomicznych na obszarze wyznaczonym na wydarzenie, zwłaszcza foodtrucków;
  • posiadanie wszystkich niezbędnych zezwoleń i pełnego ubezpieczenia;
  • zapewnienie niezależności energetycznej na potrzeby obsługi gastronomii;
  • zabezpieczenie urządzeń i stoisk w godzinach nocnych (poprzez ochronę fizyczną);
  • stosowanie wyłącznie ekologicznych talerzy, misek, sztućców;
  • posprzątanie zajmowanego obszaru po zakończeniu wydarzenia.

Oferta winna zawierać:

  • informacje dotyczące doświadczenia oferenta;
  • dane kontaktowe (telefon, mail, imię i nazwisko, firma);
  • liczbę punktów konsumpcyjnych;
  • liczbę oferowanych dań wraz z cenami;
  • ilość tzw. zestawów bawarskich i parasoli;
  • liczbę bonów przekazanych dla organizatora wraz z ich wartością;
  • dodatkowe rozwiązania uatrakcyjniające przestrzeń przeznaczoną pod miasteczko festynowe – gastronomię;
  • inne atrakcje proponowane przez oferenta w strefie gastronomicznej;
  • inne propozycje zaangażowania firmy w Dni Gminy Tarnowo Podgórne 2024.

Organizator zastrzega sobie prawo do zorganizowania własnego stoiska i partnerów organizacyjnych wydarzenia o charakterze informacyjno-promocyjnym, charytatywnym itp.

Strefa rozrywki

Jeśli zależy nam na współorganizacji strefy rozrywki, również musimy wiedzieć o obowiązkach organizatora strefy oraz o tym, jak powinna wyglądać nasza oferta.

Analogicznie, Organizator miasteczka festynowego zadbać musi o:

  • rozmieszczenie i zorganizowanie stanowisk rozrywki na terenie, na którym odbywa się wydarzenie;
  • posiadanie koniecznych zezwoleń oraz pełnego ubezpieczenia;
  • zapewnienia niezależności energetycznej na potrzeby funkcjonowania strefy rozrywki (wodę do działania zaplecza socjalnego musi dostarczyć organizator, istnieje konieczność wyposażenia się w odpowiednie złącza wodne);
  • zabezpieczenia urządzeń i maszyn w godzinach nocnych (poprzez ochronę fizyczną);
  • posprzątania zajmowanego obszaru po zakończeniu wydarzenia.

Oferta musi zawierać następujące dane i informacje:

  • odnośnie do doświadczenia oferenta;
  • dane kontaktowe (telefon, mail, imię i nazwisko, firma);
  • liczbę punktów rozrywki;
  • ilość oferowanych atrakcji – nazwa z opisem i zdjęciem;
  • ceny proponowanych atrakcji;
  • propozycję kwoty za wyłączność,
  • każde inne propozycje współpracy firmy w ramach Dni Gminy Tarnowo Podgórne 2024.

źródło: https://www.tarnowo-podgorne.pl/aktualnosci/zorganizuj-z-nami-miasteczko-festynowe-dni-gminy-tarnowo-podgorne-2024/

O autorze

Skip to content