Dni Gminy Tarnowo Podgórne 2025
Dni Gminy Tarnowo Podgórne 2025 – zaproszenie do współorganizacji miasteczka festynowego
Gmina Tarnowo Podgórne zaprasza wszystkich zainteresowanych do udziału w organizacji miasteczka festynowego podczas Dni Gminy Tarnowo Podgórne 2025, które odbędą się w dniach 7-8 czerwca 2025 roku w Parku 700-lecia. To coroczne wydarzenie gromadzi setki mieszkańców i gości, oferując bogaty program kulturalno-rozrywkowy oraz wyjątkowe atrakcje. Organizatorzy zachęcają firmy oraz osoby prywatne do składania ofert na wyłączną organizację stref gastronomicznej i rozrywki.
Jak złożyć ofertę?
Zainteresowani współpracą mogą składać oferty na jedną z dwóch stref: gastronomiczną lub rozrywki. Termin nadsyłania ofert upływa 29 listopada 2024 roku o godzinie 12:00. Dokumenty można dostarczyć:
- osobiście do Wydziału Obsługi Klienta i Informacji Publicznej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne;
- pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, z dopiskiem „konkurs ofert DGTP 2025”;
- mailowo na adres: j.zachcial@tarnowo-podgorne.pl.
Strefa Gastronomiczna – wymogi dla oferentów
Organizator miasteczka festynowego będzie odpowiedzialny za zapewnienie różnorodności kulinarnej dla uczestników wydarzenia. Do obowiązków organizatora strefy gastronomicznej należeć będzie:
- rozmieszczenie i organizacja minimum 14 foodtrucków oraz stoisk z grillowanymi potrawami i stanowisk z napojami alkoholowymi oraz bezalkoholowymi;
- posiadanie wszelkich niezbędnych zezwoleń oraz pełnego ubezpieczenia;
- samodzielne zapewnienie energii elektrycznej na potrzeby gastronomii;
- zabezpieczenie stanowisk gastronomicznych w godzinach nocnych (ochrona fizyczna);
- stosowanie ekologicznych naczyń i sztućców (biodegradowalnych);
- posprzątanie terenu po zakończeniu wydarzenia.
Wymogi ofertowe dla Strefy Gastronomicznej
Oferta powinna zawierać:
- informacje o doświadczeniu oferenta;
- dane kontaktowe (telefon, e-mail, imię i nazwisko, firma);
- liczbę i rodzaj foodtrucków oraz ceny oferowanych potraw;
- opis liczby potraw oferowanych na stoisku grillowym;
- informacje o liczbie zestawów bawarskich i parasoli;
- liczbę bonów przekazanych organizatorowi i ich wartość;
- propozycję kwoty za wyłączność w strefie;
- pomysły na dodatkowe atrakcje w strefie gastronomicznej;
- inne formy zaangażowania firmy w wydarzenie Dni gminy Tarnowo Podgórne 2025.
Gmina Tarnowo Podgórne zastrzega sobie prawo do organizacji własnych stanowisk promocyjnych i charytatywnych w ramach wydarzenia.
Strefa Rozrywki – wymogi dla oferentów
Strefa rozrywki będzie kluczowym miejscem festynu, przyciągającym zarówno dzieci, jak i dorosłych. Do zadań organizatora strefy rozrywki należeć będzie:
- organizacja i ulokowanie stanowisk rozrywki na terenie imprezy;
- zapewnienie wymaganych zezwoleń oraz pełnego ubezpieczenia;
- samodzielne zorganizowanie energii elektrycznej do zasilania strefy (zapewnienie wody przez organizatora);
- zabezpieczenie maszyn i urządzeń w godzinach nocnych (ochrona fizyczna);
- posprzątanie zajmowanego terenu po zakończeniu imprezy.
Wymogi ofertowe dla Strefy Rozrywki
Oferta powinna zawierać:
- opis doświadczenia oferenta;
- dane kontaktowe (telefon, e-mail, imię i nazwisko, firma);
- liczbę stanowisk i atrakcji rozrywkowych (z opisem i zdjęciem);
- proponowane ceny atrakcji;
- kwotę za wyłączność w strefie;
- inne propozycje współpracy podczas Dni Gminy Tarnowo Podgórne 2025.
Dodatkowe informacje
Wszystkich zainteresowanych szczegółowymi informacjami dotyczącymi wydarzenia oraz zgłoszenia oferty zachęca się do kontaktu z Biurem Komunikacji Społecznej i Promocji Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne (kontakt: Jakub Zachciał, e-mail: j.zachcial@tarnowo-podgorne.pl, tel. 692491437).
Gmina Tarnowo Podgórne serdecznie zaprasza do współpracy wszystkich, którzy chcą stać się częścią tego wyjątkowego święta i przyczynić się do sukcesu Dni Gminy Tarnowo Podgórne 2025.