Dni Gminy Tarnowo Podgórne 2023
Zorganizujmy wspólnie festynowe miasteczko w Dni Gminy Tarnowo Podgórne 2023
W tym roku Dni Gminy Tarnowo Podgórne odbędą się od 17 do 18 czerwca. Miejscem spotkanie będzie Park 700-lecia w Tarnowie Podgórnym. Na wzór poprzednich edycji gmina zaprasza do współpracy przedstawicieli firm oraz wszystkich chętnych do dołożenia swojej cegiełki w organizacji festynu. W sobotę 17 czerwca spotykamy się od godziny 15:00 do północy. W niedzielę natomiast festyn przewidziany jest w godzinach od 14:00 do 22:00. O każdej sprawie poinformować możemy Biuro Komunikacji Społecznej Promocji Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne, dzwoniąc pod numer 692491437 lub pisząc meila pod adres: j.zachcial@tarnowo-podgorne.pl.
Jak zgłosić swoją ofertę?
Oferty na odpowiednią strefę powinniśmy składać odrębnie (strefa rozrywki i gastronomiczna). Musimy zrobić to w nieprzekraczalnym terminie do 20 lutego do godziny 12:00. Oferty składajmy:
- osobiście w Wydziale Obsługi Klienta i Informacji Publicznej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne
- za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Urząd Gminy Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, z dopiskiem „konkurs ofert DGTP 2023”
- mailowo na adres j.zachcial@tarnowo-podgorne.pl
Prosimy o angażowanie się jedynie podmiotów, które chcą wesprzeć organizację strefy gastronomicznej i strefy rozrywki (oddzielnie każda!)
Strefa gastronomiczna i strefa rozrywki
Chcąc wesprzeć strefę gastro, Twoja oferta zawierać powinna:
- ulokowanie stanowisk gastronomicznych, które przeznaczyliśmy na festyn;
- załatwienie wszelkich zezwoleń i pełnego ubezpieczenia,
- zapewnienie samowystarczalności w kwestii energii elektrycznej w obsłudze gastronomii,
- ochrona fizyczna stanowiska w godzinach nocnych,
- zastosowanie jedynie ekologicznych sztućców i talerzy,
- uprzątnięcie zajmowanego terenu na zakończenie festynu.
Przyjmujemy jedynie ofertę, która zawiera:
- wiadomości o doświadczeniu Oferenta,
- dane kontaktowe (imię i nazwisko, meil, telefon, nazwa firmy)
- liczba punktów konsumpcyjnych
- ilość proponowanych potraw wraz z cennikiem,
- liczba tzw. zestawów bawarskich oraz parasoli;
- inne atrakcje na przestrzeni przeznaczonej pod miasteczko festynowe – gastronomia;
- wszelkie inne propozycje przewidziane przez przez Oferenta w strefie gastronomicznej;
- inne propozycje włączenia się firmy w imrezę.
Organizator rości sobie prawo do aranżacji swojego stoiska oraz partnerów biznesowych i organizacyjnych przedsięwzięcia, o charakterze promocyjnym, charytatywnym itp.
Strefa zabawy
Chcąc być częścią festynu, możemy też zaaranżować strefę rozrywki. Musimy jednak dopełnić następujących obowiązków:
- rozmieścić oraz ulokować stanowiska rozrywki na terenie przewidzianym na imprezę;
- zorganizowanie wszelkich zezwoleń oraz ubezpieczenia;
- niezależność energetyczna na obsłużenie swojej strefy rozrywki tj.: prąd, woda oraz zorganizowanie zaplecza socjalnego, wyposażenie w złącza prądowe i wodne
- zaangażowanie stosownej ochrony urządzeń i maszyn w porze nocnej;
- uprzątnięcie zajmowanego terenu po zakończeniu festynu.
Jakie informacje powinniśmy zawrzeć w zgłoszeniu swojej oferty?
- informacje o doświadczeniu w podobnych przedsięwzięciach;
- dane kontaktowe (imię i nazwisko, nazwa firmy, nr telefonu, meil);
- ilość zajmowanych punktów rozrywki;
- ilość proponowanych atrakcji i ich cennnik wraz ze zdjęciami;
- prywatne propozycje współpracy swojej działalności w ramach imprezy.