7 grudnia 2024
Strefa sportu na Enea Edison Festival

Zorganizujmy wspólnie festynowe miasteczko w Dni Gminy Tarnowo Podgórne 2023

W tym roku Dni Gminy Tarnowo Podgórne odbędą się od 17 do 18 czerwca. Miejscem spotkanie będzie Park 700-lecia w Tarnowie Podgórnym. Na wzór poprzednich edycji gmina zaprasza do współpracy przedstawicieli firm oraz wszystkich chętnych do dołożenia swojej cegiełki w organizacji festynu. W sobotę 17 czerwca spotykamy się od godziny 15:00 do północy. W niedzielę natomiast festyn przewidziany jest w godzinach od 14:00 do 22:00. O każdej sprawie poinformować możemy Biuro Komunikacji Społecznej Promocji Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne, dzwoniąc pod numer 692491437 lub pisząc meila pod adres: j.zachcial@tarnowo-podgorne.pl.

Jak zgłosić swoją ofertę?

Oferty na odpowiednią strefę powinniśmy składać odrębnie (strefa rozrywki i gastronomiczna). Musimy zrobić to w nieprzekraczalnym terminie do 20 lutego do godziny 12:00. Oferty składajmy:

  • osobiście w Wydziale Obsługi Klienta i Informacji Publicznej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne
  • za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Urząd Gminy Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, z dopiskiem „konkurs ofert DGTP 2023”
  • mailowo na adres j.zachcial@tarnowo-podgorne.pl

Prosimy o angażowanie się jedynie podmiotów, które chcą wesprzeć organizację strefy gastronomicznej i strefy rozrywki (oddzielnie każda!)

Strefa gastronomiczna i strefa rozrywki

Chcąc wesprzeć strefę gastro, Twoja oferta zawierać powinna:

  • ulokowanie stanowisk gastronomicznych, które przeznaczyliśmy na festyn;
  • załatwienie wszelkich zezwoleń i pełnego ubezpieczenia,
  • zapewnienie samowystarczalności w kwestii energii elektrycznej w obsłudze gastronomii,
  • ochrona fizyczna stanowiska w godzinach nocnych,
  • zastosowanie jedynie ekologicznych sztućców i talerzy,
  • uprzątnięcie zajmowanego terenu na zakończenie festynu.

Przyjmujemy jedynie ofertę, która zawiera:

  1. wiadomości o doświadczeniu Oferenta,
  2. dane kontaktowe (imię i nazwisko, meil, telefon, nazwa firmy)
  3. liczba punktów konsumpcyjnych
  4. ilość proponowanych potraw wraz z cennikiem,
  5. liczba tzw. zestawów bawarskich oraz parasoli;
  6. inne atrakcje na przestrzeni przeznaczonej pod miasteczko festynowe – gastronomia;
  7. wszelkie inne propozycje przewidziane przez przez Oferenta w strefie gastronomicznej;
  8. inne propozycje włączenia się firmy w imrezę.

Organizator rości sobie prawo do aranżacji swojego stoiska oraz partnerów biznesowych i organizacyjnych przedsięwzięcia, o charakterze promocyjnym, charytatywnym itp.

Strefa zabawy

Chcąc być częścią festynu, możemy też zaaranżować strefę rozrywki. Musimy jednak dopełnić następujących obowiązków:

  • rozmieścić oraz ulokować stanowiska rozrywki na terenie przewidzianym na imprezę;
  • zorganizowanie wszelkich zezwoleń oraz ubezpieczenia;
  • niezależność energetyczna na obsłużenie swojej strefy rozrywki tj.: prąd, woda oraz zorganizowanie zaplecza socjalnego, wyposażenie w złącza prądowe i wodne
  • zaangażowanie stosownej ochrony urządzeń i maszyn w porze nocnej;
  • uprzątnięcie zajmowanego terenu po zakończeniu festynu.

Jakie informacje powinniśmy zawrzeć w zgłoszeniu swojej oferty?

  • informacje o doświadczeniu w podobnych przedsięwzięciach;
  • dane kontaktowe (imię i nazwisko, nazwa firmy, nr telefonu, meil);
  • ilość zajmowanych punktów rozrywki;
  • ilość proponowanych atrakcji i ich cennnik wraz ze zdjęciami;
  • prywatne propozycje współpracy swojej działalności w ramach imprezy.

O autorze

Skip to content